Janta aliaj Mercedes Clasa C W204 - Va oferim o gama larga de jante de aliaj originale sau de producatori cu diferite dimensiuni pentru autovehiculul dumneavoastra. Puteti gasi la vanzare in set de 4 bucati, unele chiar si la bucata, in diferite forme si tipuri de design.
În titlul anunțului este scris piesa, modelul, codul de piesă original, tipul motor, varianta motorizare
566
LEI
Redus de la 708 Lei1.250
LEI
Redus de la 1.563 Lei273
LEI
Redus de la 341 Lei273
LEI
Redus de la 341 Lei250
LEI
Redus de la 312 Lei420
LEI
Redus de la 525 Lei566
LEI
Redus de la 708 Lei420
LEI
Redus de la 525 Lei420
LEI
Redus de la 525 Lei1.134
LEI
Redus de la 1.417 Lei420
LEI
Redus de la 525 Lei420
LEI
Redus de la 525 Lei382
LEI
Redus de la 478 Lei250
LEI
Redus de la 312 Lei250
LEI
Redus de la 312 Lei420
LEI
Redus de la 525 Lei1.250
LEI
Redus de la 1.563 Lei420
LEI
Redus de la 525 Lei420
LEI
Redus de la 525 Lei420
LEI
Redus de la 525 Lei273
LEI
Redus de la 341 Lei273
LEI
Redus de la 341 Lei566
LEI
Redus de la 708 Lei420
LEI
Redus de la 525 LeiJanta aliaj Mercedes Clasa C W204 - Cele mai cautate modele de jante din gama Mercedes Clasa C W204 sunt cele originale. Va oferim o gama foarte larga de jante de aliaj pentru autovehiculul dumneavoastra, cu diferite dimensiuni si tipuri de design. Autovehiculul se deplaseaza prin invartirea acestora, sprijinindu-se totodata pe ele. Rotile se compun din doua parti: janta, care poate fi din otel sau aliaj usor, si anvelopa. Roata se fixeaza pe butucul rotii prin suruburi sau buloane (prezoane). Anvelopa poate fi fara camera (tubeless) sau cu camera. Pe lateralul anvelopei gasiti mai multe inscriptii care precizeaza dimensiunile sau caracteristicile (ex: cu prindere de butuc in 4 sau 5 suruburi, R14, R15, R16, R17, R18, R19, R20). Rotile trebuiesc echilibrate, in caz contrar ele determina vibratii, uneori foarte puternice pe care le puteti resimti mai ales in volan. Din cauza presiunii prea mici, pot aparea crapaturi in santurile profilului, iar daca presiunea este prea mare, anvelopa se uzeaza la mijlocul suprafetei de rulare. Intotdeauna presiunea se masoara la rece dupa o perioada de stationare.